Preventívne prehliadky
Komplexné stomatologické vyšetrenie
Kvalitné výsledky vyžadujú dôkladné vyšetrenie, diagnostiku a plánovanie. Dôkladným vyšetrením zubov, parodontu, slizníc dutiny ústnej, vzájomným rozhovorom a analýzou - stanovíme plán liečby.
Rekonštrukcie zubov
Zuby ako nové
Ak Vaše zuby nespĺňajú estetické resp. funkčné požiadavky, poznáme metódy, ako dosiahnuť - aby ste ich mohli používať, ako predtým.
Výplne koreňových kanálikov
Najčastejší spôsob ošetrenia, ak chceme pacientovi zachrániť zub a vyhnúť sa tak jeho extrakcii. A zachrániť sa dá často.
Estetika
Krásny úsmev
Aby Vaše zuby aj perfektne vyzerali, vrátime im ideálu farbu, veľkosť a tvar. Garantujeme.
Protetika
Niekedy sa strate zubov vyhnúť nedá
V modernom zubnom lekárstve však ani to nie je prekážka. Zubnými náhradami od protéz cez korunky až po zubné implantáty vieme vyriešiť takmer každú takúto záležitosť.
Stomatochirurgia
Bezbolestne v lokálnej anestézii
Časté problémy „osmičiek“, zápalové procesy koreňov zubov, komplikované extrakcie či doplnenie kosti pred implantáciou. Stomatochirurgické zákroky vykonávame u nás bezbolestne v lokálnej anestézii.
Implantológia
Najvhodnejší zubný implantát
V modernom zubnom lekárstve je zubný implantát najprirodzenejšia náhrada strateného zuba. S použitím 3D CT navrhneme taký, ktorý je pre Vás najoptimálnejší
RTG
Intraorálne a panoramatické RTG
Použitie technológii v oblasti modernej zobrazovacej techniky je pre nás každodennou praxou. V práci zubného lekára je nezastupiteľná.
3D CT
Počítačová tomografia
Mať k dispozícii 3D vizualizáciu čeľustí s presnými tvarmi a rozmermi je pre našu prácu 6. zmyslom. V implantológii je počítačová tomografia alfou aj omegou.
Dentálna hygiena
Minimalizovať riziko zubného kazu a zápalu ďasien je hlavnou myšlienkou dentálnej hygieny
  • Odstránenie zubného kameňa
  • Ošetrenie citlivých zubov
  • Pieskovanie
Zákroky sú bezbolestné, neinvazívne a v prevencii predstavujú veľmi dôležité miesto.
Dentálna estetika
Profesionálne bielenie a dentálne šperky
Aby Vaše zuby aj perfektne vyzerali vrátime im ideálu farbu, veľkosť a tvar. Garantujeme.
Ďalšie služby
Konzultácie, liečebné plány, inštruktáž
Každý pacient je pre nás kľúčový a jeho radosť z výsledku je pre nás to najdôležitejšie. Riadime sa mottom - Liečime človeka, nie ochorenie.

+ 421 902 060 206

1.dentalnaklinika@gmail.com